Urgent
Sóc una noia que manté relacions sexuals amb el seu novio amb el qual porto molt de temps i fins ara no hi ha hagut cap problema però el dimecres vam fer-ho i es va trencar el condó per seguretat em vaig pendre la pastilla al dia següent es a dir el dijous i avui disabte amb els nervis o no se com s'ha tornat a trencar que faig ? la pastilla encara fa efecte o me le de tornar a pendre? tot just estic en el període més fertil i això em preocupa...
Anissa Ouali

Hola Adolescent!
La pastilla del dia després actua com a màxim 72h després de la relació de risc. Aquest mètode actua sobre les relacions de risc que hagin passat abans de prendre-la. Així que si després de prendre-la, torna haver-hi una relació de risc, existeix el risc d'embaràs. Abans de prendre un altre has de saber que no es recomana l'ús continu d'aquest mètode, ja que va perdent la seva eficàcia a més que el nivell hormonal que conté és molt elevat.
Sabem que la nostra resposta arriba tard segons els dies que ens vas fer la consulta, així que tan si t'has pres un altre com no, et recomanem fer una visita amb el ginecòleg per veure que tot estigui bé i et pugui informar dels diferents mètodes per protegir-vos del risc d'embaràs!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali