La REGLAAAAAAAA
Hola!
EL fet és que fa com més de 60 dies que no em ve la regla i ja estic una mica preocupada. Ja fa més d'un any que la tinc i m'havia començat a venir regularment però ara ja no em ve i estic molt preocupada. No he tingut mai relacions sexuals així que un embaràs impossible!!!
Anissa Ouali

Hola Anònima! És molt comú que durant els primers anys la menstruació vagi canviant i sigui més aviat irregular que no pas regular. A més a més la menstruació pot variar molt amb el nostre dia a dia (per exemple canvis en l'alimentació, estrès...)
Et voldria consultar si és la primera vegada en els últims mesos que la regla triga a més del compte a venir? O ja fa mesos que va començar a ser una mica irregular?
Comentes que no has tingut mai relacions sexuals per tant res de risc d'embaràs!
Però t'has fixat si has tingut canvis en la teva alimentació? Canvi de pes brusc?
O has passat una època d'estrès, nervis...?
Per una banda, el que t'ha passat no té per què significar res pel que preocupar-se, però l'ideal en aquests casos és fer una visita al metge per veure que tot està bé!
Espero que hàgem aclarit una mica els dubtes i puguis fer la visita amb el metge!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali