Problemes amb el noi que m'agrada
Hola!! Aquest estiu he anat de vacances amb uns amics i d'entre ells hi havia el noi que m'agrada. Durant aquests dies ens hem fet més amics i jo pensava que tindria més possibilitats amb ell. Aquest amic, posem-li de nom "Pepet", el coneixo desde fa molts anys i és un any més gran que jo. La meva germana també va venir(ella té tres anys més que jo). Quan es van acabar les vacances jo estava contenta perqué era més amiga d'aquest noi i de sobte arriba la meva germana i em diu: -Saps el "Pepet"? Doncs l'he desvirgat! Ja no és verge!. Uff! s'em va trencar el cor i he decidit oblidar-lo, ara té novia (la meva germana) i no podré estar mai amb ell. Pero no ho aconsegueixo. Segueixo estant molt enamorada. Moltíssim, i ja no se que fer. Ajudeu-me siusplau!!! Ja no puc més!
Anissa Ouali

Hola Nana!
Difícil situació, i segurament no ho has passat gens bé, però encara que diguis que no, has tirat endavant! No és estrany, ja que tu mateixa dius que estàs molt enamorada però t'has de donar temps per anar deixant-lo enrere: has d'intentar distreure't, fer coses que t'agradin, estar amb els amics i amigues... No serà fàcil perquè si és parella de la germana, pot ser que algun dia us veieu. Per això l'ideal seria que almenys poguessis parlar i explicar-li una mica a la teva germana com t'has sentit, i com estàs vivint aquesta situació.
Pot resultar dur però pot ser que t'ajudi que ella ho sàpiga, i almenys fins que tu et sentis millor, no t'expliqui coses de la seva relació que tu no et sentis preparada per escoltar.
Esperem haver-te ajudat una mica!, una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali