Embaras urgent
Hola, mira estic molt preocupada tinc un día de retrás de la regla la meva es irregular pero es que FA unes semanes tinc dolors de estomac, perdides de orina, nauseas y tant jo con él meu novio tenim por y tinc por de que la prova de embaras salga positiu per que tindria que abortar y tinc 15 anys y els meus pares hem matarien y no hem deixarien veure al meu novio, estic molt preocupada que puc fer?
Anissa Ouali

Hola Belenxuni16!
Heu tingut relacions sexuals sense protecció o sense assegurar-vos que la protecció funciones correctament? Si la resposta és no, no hi ha risc d'embaràs.
En cas afirmatiu, no et podem dir amb seguretat si els símptomes que descrius són d'embaràs o no, o la teva menstruació simplement s'estigui retardant.
Seria important que poguessis fer una visita amb el metge de capçalera o almenys anar a veure la infermera, a més a més de fer-te la prova.
El primer pas és sortir de dubtes, encara que faci molta por! Si és dona el cas que surt positiu, no afrontis aquesta situació tu sola i encara que sigui difícil haureu de parlar dels pares!
Una fortíssima abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali