em fa "corte"
Fa temps que vull tenir relacions sexuals amb la meva parella, però a mi, a ella i a els meus amics/amigues de més confianca ens fa corte anar a comprar condons ja que a la farmàcia d'aquí ens coneixem tots i no podem sortir del poble ja que el mes pròxim està a 20 km! Com puc solucionar-ho?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. El fet de comprar preservatius no hauria de fer "corte"! És salut i comprar-los és senyal que sou adolescents i joves amb una consciencia clara de voleu cuidar-vos!
Ara bé, després del rotllo, si anar a una farmàcia o a un supermercat no podeu anar perquè us fa vergonya comprar condons, podríeu anar a la oficina jove o al punt d'informació juvenil del vostre poble, allà us en donaran gratuïtament i comptareu amb la privacitat! I sinó, podeu preguntar si al vostre institut hi teniu la infermera del Salut i Escola, ella també us en pot donar i informar-vos si teniu algun dubte.
Esperem que acabeu de reunir el valor per comprar-ne o anar-ne a buscar. Ens alegra molt que sigueu tan conscients de la salut i que ho vulgueu fer bé.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat