intent
Fa unes setmanes el meu novio i jo vam intentar fer-ho però no se perquè no entraba
Em podries dir perquè va passar això? I ja no ho hem intentat de nou
Gràcies un petò
IESP

Hola Raaquel!!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva pregunta!
Pel que expliques es pot deure a alguns motius, però el més important: estaves relaxada i confiada? El cert és que si estem angoixats (bastant normal en la primera vegada), pot ser que l'entrada de la vagina sembli que "està tancada", perquè el cos no està receptiu a tenir relacions! Et proposaria que ho intenteu, sense pressions i jugant molt (si sou parella, segurament ja tindreu aquella confiança tan necessària). També podeu utilitzar algun lubricant, o introduïr abans un o dos dits per a facilitar les coses! Què et sembla?
Espero haver-te ajudat una mica! :)
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat