M'agradaria saber que hauria de fer per ser model
Fa bastant que tinc pensat, que m'agradaria ser model. Però el problema esque sóc bastant baixeta (cosa que es pot arreglar amb uns tacons), pero clar les baixetes tendeixen a engraixar-se amb més facilitat... M'agradaria que hauria de menjar mes o menys per aprimar-me uns quants quilos de res... I saber més o menys quan hauria de pesar una noia que medis 1.53, gràcies!
Sara Bujalance

Hola Belieber99! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. No és cert que les persones baixetes engreixin més fàcilment. Engreixar-se no depèn de l'alçada, sinó que depèn dels nostres hàbits alimentaris i d'activitat física, i de la genètica. Preguntes què ha de pesar una noia de 1.53 metres, em sap greu però no et puc donar una resposta concreta, pel mateix que et comentava abans: el pes no només depèn de l'alçada, també depèn de la genètica, l'estil de vida, l'activitat física, l'estat de salut de la persona, l'edat.... I el pes ideal mai és un número concret, sinó que és tota una franja de pes que va d'un mínim a un màxim recomenats i, a més, el pes ideal sempre és orientatiu. Si vas al metge, ell et podrà dir en quin pes necessita estar el teu cos en concret. I respecte a què cal per ser model, necessitaries unes mides que depenen de cada agència de models, una trets facials harmònics i ser fotogènica. De totes maneres, la feina de model a vegades no és tan maca com sembla des de fora i et recomano que et plantegis una mica la motivació per ser model: quina és la teva motivació? què esperes rebre sent model? per a que et servirà? durarà sempre?... i preguntes així. Molts petons!!