Depressio sexual....mai millor ben dit
Soc molt jove, tinc 17 anys i ya tin inpotencia i la beritad es que em desepçiona mol el fet de que ni se maicheki... aijuda rekerida sius plau
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de la consulta jove de l'IESP. Amb la teva consulta ens plantegem moltes més preguntes! En primer lloc, hem de treure del vocabulari aquesta paraula "impotència", la teva potència no té res a veure amb la teva erecció.
L'erecció és un mecanisme automàtic que respon a l'estimulació eròtica, a allò que agrada i excita, per tant, com més centrat estiguis en fer que "funcioni" menys "funcionarà"! Per tant, centra't en el plaer i el teu cos reaccionarà.
Ara bé, si no tens MAI una erecció, ni per la nit mentre dorms, ni ereccions espontànies, ni pel matí, és a dir, MAI, el que et recomanem és que facis una visita al metge per a poder descartar que no hi hagi alguna patologia.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat