ajudeu-me siusplau!
Bones! Porto dos anys aproximadament amb la meva parella. Vaig perdre la virginitat amb ell i he experimentat tota mena de desitjos sexuals amb ell; és a dir, que abans de coneixe'l no habia fet absolutament res. Resulta que sóc una noia molt sensible i les coses em solen afectar molt! Resulta que l'altre dia, parlant amb la meva parella, va surtir el tema de les seves exs i sense voler vaig demanar-m'ho que m'ho expliques (ell no va perdre la virginitat amb mi; es a dir que va perdre la virginitat amb unes altres persones , una delles amb les persones que més odio d'aquest món. 7 noies abans que jo, concretament).Per una part volia saber-ho pero sabia que m'acabaria fent mal. Ara ser, detall per detall com se les va tirar. Em va acceptar que va disfrutar i que li va agradar. Sóc de memoria visual, i encara que no ho hagi vist en persona mho imagino. Veig aquestes imatges dia rere dia. No se que fer per treure'm-eles del cap. Estan afectant molt en la nostre relació. Ja no es el mateix. Què puc fer? Necesito oblidar'me'n. Es com si el meu cor mateix m'agues traisionat. No suporto veure aquesta imatge dia rere dia.Veig com crida, com disfruta! I no mho puc treure del cap. Que faig? Siusplau ajodeu-me. M'estic obsesionant, em sembla. Gràcies
Anissa Ouali

Hola Anònim!!
La memòria ens pot trair i crear com records de situacions que no hem tingut nosaltres ni tan sols hem viscut!
Això passa quan lliguem un fet a una emoció, i sembla que tu has lligat el passat de la teva parella amb ràbia i odio, sentint traïció! I més si imagines i construeixes una realitat d'una cosa que t'ha explicat un altre persona.
Encara que a vegades no ens agradi, les persones amb qui estem (amics, parella,...) tenen el seu passat, han viscut les seves experiències, però des que vau començar, la teva parella ha decidit crear noves experiències amb tu, i crear el vostre passat i present!
Per tant és important que diferències, el vostre present del seu passat, i et quedis amb els teus propis records viscuts! Per això el primer és trencar aquest cercle de traïció, i començar a descriure amb detalls els vostres (els teus records). Una estratègia és que els pugueu escriure (si si escriure amb paper i boli) junts!
Esperem haver-te ajudat! Una forta abraçada i gràcies per compartir els teus sentiments amb nosaltres!
Anissa Ouali, @AniOuali