ajudaaa...
hola,
Fa dues setmanes més o menys ho vaig fer amb el meu nòvio amb protecció. I bueno, tot anava molt bé fins que al final es va aixecar de sobre meu i el preservatiu va quedar-se una mica dins meu. El vem treure de seguida i em vaig netejar be pero per si de cas em vaig pendre la pastilla del dia després. Vaig llegir per internet que al cap de 5-10 dies d'havertela pres havia de venir-te com una "regla" provisional pero no ha passat. Creus que això és normal? Quan ho vem fer feia dos o tres dies que m'havia marxat la regla aixi que es poc probable que estigui embarassada, no? moltes gracies!
Anissa Ouali

Hola!!
Primer de tot, és molt important el que vau de fer de comprovar si el preservatiu s'havia mogut o no (també és important veure si s'ha trencat fen-li un petit nus per exemple). Després de veure que podria haver-hi risc, vas utilitzar el mètode d'urgència (pastilla de l'endemà) dintre del termini de 72h, i utilitzada adequadament.
Pot passar que la pastilla de l'endemà no produeixi cap tipus de sagnat i això no vol dir que hagi funcionat malament. I podríem dir que ha sigut efectiva i no hi hagi risc d'embaràs (a menys que després de prendre-la haguessis vomitat o anat de ventre).
El fet que la menstruació marxes uns dies abans, no fa que no hi hagi cap tipus de risc si hi ha relacions sexuals sense protecció.
Si tot i així, segueixes molt atabalada, l'ideal és fer una visita al metge i veure que tot estigui bé.
Esperem haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali