Pes ideal
Hola, em dic Àlex, soc un noi de 14 anys, medeixo 1,65 i peso 58kg, m'agradaria saber si el meu pes està be, ja que a mi m'agradaria perdre uns 8kg, pro esque em diuen que no cal. Que haig de fer?
Sara Bujalance

Hola Àlex! Els que et diuen que no cal que perdis pes tenen raó! Per l'alçada i edat que tens, el teu pes és correcte! així que no cal que t'obsessionis amb perdre pes! Pensa que estàs en plena època de creixement i això fa que en lloc d'aprimar, et facis més gran. És molt important, ja que estàs creixent, que el teu organisme rebi tots els nutrients que necessita per desenvolupar-se correctament. El millor que pots fer per tenir una bona salut i un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Un petó!