No sé si encara és massa aviat...
Hola! Aquesta és la meva primera consulta a Adolescents.cat!
El meu nóvio i jo (té un any més que jo) portem quasi 2 mesos sortint i tot va força bé.
Però tinc dubtes de si encara és aviat per tenir sexe... Ell no em pressiona ni res, al contrari, per un costat tinc ganes de tenir relacions sexuals amb ell, però per una altra, penso que potser és una mica aviat encara, que potser és millor esperar i agafar més confiança.
Molta gent diu que cal esperar com a mínim un temps, però quant???
Què faig?
Gràcies!!!
Anissa Ouali

Hola Lluna!! Moltes gràcies per la teva consulta!
Com tu dius la confiança és indispensables per sentir-se preparat per tenir relacions sexuals, però també podríem dir que el temps, ja que el temps ens ajuda a conèixer i tenir encara més confiança! Quan de temps? Doncs no et podem dir un temps exacte, això depèn de cadascú.
Nosaltres sempre diem que no cal tenir pressa, i que les relacions sexuals poden anar de mica en mica, anar-se coneixent, tocant el cos l'un de l'altre, jugant (petting, carícies pel cos, masturbació...) Les relacions sexuals no només són penetració, i per anar tenint més confiança, anar sense pressa és un bon ingredient!
Esperem haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali