ajuda
Hola, primer de tot gracies per ajudar-nos amb la nostra dificil etapa.
T'explico el que em pasa, jo soc una noia de 16 anys hetero, m'agraden els nois he tingut novio i tot aixo... pero esclar encara soc verge i em masturbo, pero veient porno de lesbianes, m'agrade molt. Soc tan hetero com dic? O potser m'agraden tambbé les noies? No entenc res espero que em pogueu ajudar.
Graciesss
Anissa Ouali

Hola Poma99! Moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Quan parlem d'orientació sexual, aquesta es defineix per l'enamorament, i no únicament per l'atracció o excitació. L'excitació s'activa quan rep informació que l'estimula per exemple pel·lícules pornografies, eròtiques... encara que siguin dues noies, dos nois o noi-noia. Això que vol dir? doncs per exemple, en el teu cas, una cosa és que t'exciti una pel·lícula pornogràfica de lesbianes i l'altre és que t'enamoris de nois (heterosexualitat).
Espero haver-te ajudat!, però abans de acomiadar-nos dir-te que no t'atabalis, tens 16 anys les teves hormones estan revolucionades, i amb tot això les etiquetes no ajuden!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali,@AniOuali