Com ho faig?
Hola!
Tinc 13 anys i mai me liat, però tinc una reputació al institut així que dic que me liat amb dos o tres a l'estiu. Però un nen que esta bonisim em va dir de liarnos i clar li vaig dir que sí, el problema es que no se liarme, com em puc liar amb un tio?
gràcies i perdó per les faltes...
Anissa Ouali

Hola JDOM!
Primer de tot, no has de demostrar res, les reputacions no ens ajuden, ja que en el teu cas has de mantenir una aparença pel que diran els altres.
Si el noi que t'ha demanat t'agrada, i tu també vols estar amb ell, no tinguis pressa per liar-vos! Sortiu, parleu, feu alguna cosa junts i deixa la reputació a un costat. I encara que t'haguessis liat amb altres, cada persona és diferent, i amb cadascuna és una "primera vegada", Així que si decideixes liar-te no t'atabalis, ajudat de l'altre, pots seguir el seu moviment amb els llavis per exemple!
Però recorda que és la primera vegada, no has de fer res que tu no decideixis!
Esperem haver-te pogut ajudar! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali