Em fa cosa fer preliminars
Hola sóc una noia de 15 anys i tinc novio, mel estimo molt pero encara fa poc que hem comensat a sortir, el cas es que m'ha dit que vol fer preliminars amb mi, ja fa temps que mo va dir pero li vaig dir que mes endevant i ara sempre em diu que no em vol posar presses pero que tampoc vol esperar una eternitat, jo li dic que nose i em rallu molt amb aquet tema i he agafat com por i per aixo no vull fer-ne apart de que hem fa molta vergonya, sempre que ho intentem laparto i no el deixo continuar i es ralla i jo tambe perque mágradaria ser mes atrevida pero em fa molta vergonya, aquests dies estic molt obsesionada amb aixo...no se que fer per estar tranquila i no tenir vergonya...aixo ja ho he parlat amb ell i em diu que no pensi tant pero no es tant facil. Que puc fer?? o que em recomaneu?
Anissa Ouali

Hola Miare!
No és gens estrany que faci una mica de por, vergonya, etc. Com tu dius, no s'ha de tenir pressa, i has de poder decidir quan tu vulguis! Segurament una part de tu té ganes però està intranquil·la perquè no sap que ha de fer ni com! Però aquí està el kit de la qüestió, que t'imagines?
Un consell que us donaríem és que els dos poguéssiu parlar del que vol dir preliminars, que us agradaria fer i que no! Anar de mica en mica i veure a què voleu jugar (que els dos estigueu d'acord), ja que en aquests moments és com un tot o res! i això espanta!
Poder parlar i anar coneixent al vostre ritme us ajudarà a tenir més confiança, i fer que la por, vergonya i nervis vagin marxant!
Esperem haver-te pogut ajudar! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali