Nose que fer
Ajuda siusplau: porto 10 mesos amb el meu novio y encara no em fet res nomes ens em liat y em fet peeting y nose que fer jo crec que estic preparada pero nose com començar ni que fer perque sera la meva primera vegada em estat algunes vegades sols a casa pero no pasava res y jo crec que ja va sent hora ajuda siuspalu. Que tinc que fer la primera vegada? Que em recomanaries? D'on puc treure un preservatiu ajudem sobre la primera vegada siuspalu. Tinc una mica de por per si em fara mal... Ajuda siusplau!!!!!
Anissa Ouali

Hola Eeeeer!
Liar-se i petting, ja són relacions sexuals! Així que el només queda curt!
Si et sents preparada i tens ganes de jugar a altres coses, per exemple, masturbació, carícies pel cos... o arribar a la penetració, abans de plantejar-te com fer-ho, hauries de parlar amb ell, si també en té ganes, i es sent preparat.
Això sembla poc important, però si només te'n fas càrrec tu, és l'angoixa que ens transmets a la teva consulta "que has de fer", i caldria que parléssiu sobre que Voleu fer, els dos! Anar de mica en mica, parlar, tocar o acariciar el cos de l'altre, que l'altre ajudi i guiar, i igual a la inversa.
L'angoixa, els nervis... atabalen i poden fer que estiguis més tensa, fent que la musculatura de la zona vaginal també ho estigui i per tant pugui haver-hi dolor!
Els preservatius els podeu aconseguir en farmàcies, algunes màquines (fora de la farmàcia les pots trobar i també a altres espais), supermercats... o per exemple al punt jove de la teva població!
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali