Mmm.. què faig?
He tingut varies oportunitats de lio, i les he perdut per por a liar-me, tinc por de no saber-ne o qualsevol cosa per l'estil. Què faig? Tinc 14 anys...
Anissa Ouali

Hola Prins99!
Primer de tot, no es tracta tant de perdre oportunitats, sinó de no tenir pressa! La por és una emoció inevitable i moltes vegades ens ajuda a anar de mica en mica. Com tu dius tens 14 anys, i estàs en una etapa de molts canvis i el temps ens pot atabalar!
Liar-se no s'ha de fer d'una manera exacte! Depèn de cada persona i de la persona amb qui estiguis (podríem dir que amb cada persona és la primera vegada). Com a primera vegada pot ser un moment de nervis i por, per això sempre es recomana 1-no tenir pressa, 2- tenir confiança amb l'altre i 3- i fer allò que els dos estigueu a gust!
Esperem haver-te tret una mica la por! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali