ajuda siusplau
bones, primer de tot voliar dir que m'agrade molt adolescents.cat, seguiu aixi!:)
Vaig a el meu problema. Tinc 15 anys i encara no m'he liat, la majoria de les meves amigues tenent novio, lio o tonteig amb qualsevol.
No m'he considero lletja, la veritat es que penso que no soc ni guapa ni lletja, de cos estic bastant be, no se perque pero de tots els cops que m'han demanat lio sempre he dit que no, no es perque no m'agradessin, perque molts m'agraden i la veritat es que tots eren molt atractius.
no te demano que m'exploquis perque passe aixo perque ja ho se jo, tinc por. hi si ho faig malament? hi si no li agrada? hi si va dient per alli que ho faig malament?
sempre he pensat que lo millor seria liam amb un tio desconegut per experimentar.
i si se que te surt sol i tota aquella merda (parlant amb plata) pero es que sol demano uns consells!
me podries dir uns quants consells pel primer cop?
trobes que tindria que feru amb el primer que troba i no coneixel o amb algu important?
graciiies!!
ho sento pel lio que te pogut fer, no me se explicar!
petons♥
IESP

Hola Princesasinprincipe!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
El consell que et donaria és: deixa de pressionar-te a tu mateixa. Si els altres ja s'han liat, què més dóna? És important que respectis el teu ritme i no vulguis forçar la màquina... Estic segura que el dia que algú t'agradi molt, no tindràs tants dubtes! ;)
Que algú ens proposi liar-nos, no vol dir que haguem de dir que sí... O potser algú ens sembla guapo/a, però no ens atrau suficient com a persona per acabar fent petons, que és una cosa íntima. La persona la tries tu, però no es pot planejar tant perquè sinó per l'encant! Si és un desconegut, potser passes menys vergonya, però potser no tens la confiança suficient no creus?
Aquesta por que tens tu, la té tothom... Ja que ens costa acceptar que "no sabem" d'alguna cosa en particular, sobretot si parlem de sexualitat. Segur que trobaràs la persona i el moment, i et sorprendràs a tu mateixa :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat