Em posa la meva millor amiga
Hola em dic Mireia i em posa molt la meva millor amiga. l'altre dia ens vam dutxar juntes i no podia evitar mirar-la d'adalt a baix. Avui he tingut un somni eròtic en el que venia per darrere i agafava amb força el meu cos despullat i m'enpentava cap a la paret. No se que fer, si dir-li o esperar-me un temps a veure si se'm passa aquests pensaments que tinc amb ella.
IESP

Hola Happylife!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Abans de tot, dues coses:
1. Que l'hagis mirat a la dutxa, també pot ser per curiositat!
2. Els somnis no determinen què volem realment a la nostra vida, només són somnis.
Ara bé, potser has d'esperar una mica per saber què sents per ella, si veus que no només és curiositat, si t'agradaria estar amb ella a soles, si penses en fer-li un petó... Això ho veuràs amb els dies. I quan ho tinguis una mica més clar, llavors si que serà millor que siguis sincera, ja que podries arribar a patir molt si mai expresses el que sents! No és res dolent enamorar-se d'algú, però quan es tracta d'un amic/amiga, cal una mica més de paciència, no trobes? :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat