identitat sexual? AJUDA!!!
Bon dia!!! Timc un problema, a mi sempre m'han agradat els nois, des de sempre, però ara hi ha una noia que m'agrada moltisim i m'atrau molt sexualment. El meu dubte es que no se si soc heterosexual, bisexual o que. Estic feta un embolic i no se que pensat. Ajuda!!!!!!!!!
IESP

Hola rose99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Tu mateixa ho dius: ara t'agrada UNA noia... Doncs amb això encara no es pot definir la teva orientació sexual.
Recorda que ser hetero, homo o bi no deixa de ser una etiqueta que ens ajuda a classificar-nos, però no gaire a definir-nos... El teu cas és un exemple d'això, ja que sembla que hem de triar on els "col.loquem", quan en realitat no és necessari! A tu, com a tothom, t'agraden les persones, i potser aquesta és l'çultima noia que t'agrada o en un futur coneixes a més... No ho sap ningú!
No pots escollir de qui t'enamores, així que et diria que facis la teva vida sense voler posar-te ara una etiqueta. I amb el temps, tindrà les coses més clares, això segur :)
Una abraçada!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat