Per sobre la roba
Hola adolescents!
Ara fa unes setmanes que surto amb el meu nòvio, però com que els dos som una mica inexperts en el tema sexual, volem anar a poc a poc.
Ahir, degut a una festa d'aniversari, vam dormir junts. Vam estar liant-nos, i ell em va començar a tocar per sobre del pantaló. Això era precisament el que volia, crec que ens entenem molt be.
El problema és que sento que només ell fa coses per mi. Pero... com dir aixo?... No li vull tocar el penis encara.
És possible que, igual que a les noies ens poden tocar per sobre de la roba, als nois també se'ls faci gaudir amb els pantalons/roba interior posada? Com ho puc fer?
Gràcies
IESP

Hola marinina!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Evidentment que als nois els agrada que els toquin amb la roba posada, igual que et va passar a tu! Nois i noies tenim el cos molt sensible i quan ens toca algú que ens agrada, pot ser molt excitant i divertit, amb roba posada i tot! :)
Fas molt bé de respectar el teu ritme i anar pas per pas, perquè és així com es viu una sexualitat sana: fent el que un vol quan vol, sense pressió! Amb els temps ja aniràs decidint què més fer, i saber si el teu xicot està d'acord o no.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat