Urgent!
Hola, primer de tot gràcies per respondre.
La meva pregunta és, he tingut relacions sexuals amb un noi i sense preservatiu, ell no s'ha corregut, ja que tampoc ha estat molt seguit i tinc por que amb el líquid preseminal em pugui quedar embarassada, ells noten quan els i baixa el liquid preseminal, igual que el semen?
Anissa Ouali

Hola Aabcd!
Les relacions sexuals sense preservatiu, són relacions de risc (encara que no hi hagi ejaculació). Risc d'embaràs i d'ITS.
Abans de l’ejaculació hi ha el líquid preseminal, que surt abans de l’ejaculació, però el noi no pot detectar el moment exacte que sortirà, i si conté espermatozoides. Per tant, amb el líquid preseminal hi ha risc d'embaràs.
Sabem que aquesta informació t’espantarà i molt, i no podem saber si en el teu cas hi ha embaràs o no, però si tens molts dubte pots anar a la tarda jove del CAP (Centre d'Atenció Primària) i podeu demanar informació (de manera confidencial).
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali