ALICE ORGIA
Hola, bon dia. Em dic Alice.
Primer de tot, gràcies per respondre a la meva consulta.Doncs, ara us explico el per què :)
Fa un mes, vaig anar a una festa multitudinària a la meva ciutat (Tarragona). Com anava amb unes copes de més, vaig conèixer uns nois. El següent que recordo es que estava sense samarreta ni sostens i ells m'estaven donant petons als pits. Dues noies més es van unir a la festa, i ara, hi ha imatges per internet dels meus pits nus i dues noies llepant-los. A més, aquestes noies van gravar la orgia que vam mantenir (on vaig estar lligada al llit, per tant van poder gravar tot el que vulguessin) i sobretot em van fer fotos al pubis on es veia tot i als pits, amb un penis al mig. Necessito ajuda perqué no tinc el contatce d'aquestes noies i no vull que publiquin fotos del meu pubis. La veritat, es que les que han pe jat ja no se'm veu la cara i no m'importa, pero i si a la propera si? Necessito ajuda. Que hauria de fer?
Se que ha sonat a estrany, pero siusplau, responeu.
Atentament,
Alice.
Anissa Ouali

Hola Alice, gràcies per la teva consulta!
Quan ens fan imatges, aquestes poden sortir publicades per molts llocs, i es perd el control sobre aquesta. Per això et recomanem intentar parlar amb aquestes noies (si les tens pel facebook, ja que si han publicat podràs veure qui són), i retirar les fotos. Has de tenir en compte que si facebook també limita una mica el contingut de les imatges explicites (així que possiblement les fotos del pubis al menys al facebook no sortiran). Recuperar el control d'aquestes fotos és difícil, encara que no surtin, has de tenir en compte que si estàs en situacions on no pots decidir els drets de les teves imatges, et pots trobar un altre vegada situacions similar (o que acabi sortint la cara).
Tot i així, hi ha un altre cosa a comentar-te, amb aquest jocs anomenes diversos jocs sexuals, però s'està utilitzant protecció? recorda que existeixen riscos com les ITS i l'embaràs no desitjat!
Esperem haver-te ajudat una mica, una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali