No tinc clar si sóc bi, ni què fer
Hola, fa molt em vaig liar amb una noia jugant i ara ens hem fet molt amigues, jo ara tinc novio, però he descubert que em posen les ties, no sé si li haig de dir al meu novio i a aquella amiga, em sento malament amb mi mateixa, em sento molt different a tothom i no sé encara com reaccionar jo, vull dir és molt nou tot això i estic amb molts dubtes, li haig de dir a ells?
Petons i gràaacies
IESP

Hola anonymous39!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
El dubte que planteges és força comú, ja que és dificil saber ben be què ens agrada i és normal quan volem provar i experimentar. Una pregunta, consideres que et posen més les ties que els tios? Tens la sensació que estàs amb un noi perquè és més fàcil socialment que estar amb una noia? Si diguessis que sí, et diria que fossis sincera amb els teus sentiments, ja que si t'agraden les noies t'estaries perdent estar amb qui realment vols! També et recordaria la importància de ser sincers, ja que si veus que t'agraden més persones que la teva parella, potser seria un bon moment per prendre's la relació amb més calma... què en penses?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! :)
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat