no se que sóc i no se com dir-li
Hola sóc noia i desde fa un any i mig que m'estic mejant el coco per què m'agraden els tios però les ties també m'atrauen, me arribat a enamorar d'una crec que sóc bi, però estic molt cunfosa. M'agradaria dir-li a la meva millor amiga què el sóc però no se com dir-li, no se que fer...
ajuda siusplau.
gràcies!
Anissa Ouali

Hola Anonima2001!!
Primer de tot posem el fre a menjar-se el coco! És normal que et preocupi saber "què ets", perquè a totes les persones ens agrada definir-nos. Però estàs en una època de descobriment, potser el millor és que no et posis encara cap etiqueta, no homosexual, ni bisexual, ni heterosexual, poc a poc aniràs descobrint què sents i cap a qui sents amor, atracció...
Si vols parlar amb la teva amiga, explica-li com et sents, parleu dels dubtes, de que en penseu però no amb l'objectiu de posar-te una etiqueta a tu, o que ella t'ho digui! Pot semblar complicat, però com dius és la teva millor amiga, i esteu parlant sobre sentiments, d'algú que ens agrada...
Espero que t'haguem pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali