No ho aconseguim
Porto 1 any amb la meva novia y desde fa 3 mesos que hem intentat unes 6 vegades fer-ho pero a ella no li entra i jo al segon o tercer intent o em corro o ja no en tinc ganes. Necesitem ajuda gracias
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. És molt habitual que les primeres vegades la penetració no acabi d'anar com un/a espera que vagi.
Si la noia/dona no està excitada i es va de forma molt directe a la penetració és possible que el cos encara no estigui lubricat i preparat per a la penetració.
Potser podrieu provar a conèixer els vostres cossos i el cos de l'altre abans de seguir intenta la penetració (si no deixeu de provar podeu generar-vos molta frustració). Jugueu amb les caricies, els petons, ensenyeu-vos què us agrada i com us masturbeu quan esteu sols, ensenyeu a l'altre de quina manera ho feu i així poc a poc us anireu conseixent.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat