Ginecoleg
Fa uns dies vaig tenir la meva primera vegada i ara m'agradaria anar al ginecoleg perque em digui si tot està bé ja que em fa una mica de mal allà abaix. El problema és que no vull anar amb la meva mare ja que no em sento còmoda parlant d'això amb ella i voldria saber si puc demanar hora i anar jo sola. Tinc 16 anys.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP.
Si no et sents còmode parlant amb la teva mare per anar a fer-te una revisió ginecològica pots anar al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat
allà t'orientaran de les possibilitats que tens de fer una visita ginecològica tu sola i valoraran si et pot visites la metgessa que treballa allà mateix.
Si per altre banda, et veus amb cor de parlar amb la teva mare i dir-li que voldries fer-te una revisió ginecològica per veure que tot està bé en el teu desenvolupament i la teva regla, aleshores ella et podrà assessorar o recomanar a la seva ginecòloga o et podrà acompanyar si així ho desitges.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat