Un dubte molt gran!!!!!!!!!!!!!!!
Holaa adolesceeents!!!
Tinc un dubte i voldria que m'ajudeu si us plauuu 🙏🏼
Com tens clar si en l'acte t'has corregut o si has tingut un orgasme???? Es a dir, quina sensacio he de tenir en qualsevol dels casos??? O normalment es el mateix??? Noseee😭
Moltes grácies una abraçadaaaa!!!!
IESP

Hola nineta 17!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
En les noies, l'orgasme i l'ejaculació no tenen perquè anar lligats (en els nois, és el més habitual).
Una noia nota que ejacula o "es corre" quan surt un líquid (semblant al pipi), que s'expulsa per la vagina. Pot formar part de la resposta sexual, i no és cap cosa dolenta (l'inconvenint és que es mulla el lloc on s'estigui tenint sexe)
I respecte a l'orgasme, és una sensació molt forta de plaer, on després el cos es queda ben relaxat... A nivell físic, una manera de notar-ho és que la musculatura de l'entrada de la vagina té petits espasmes seguits.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat