Què faig?
Hola:)
Tinc 13 anys i ja fa un temps que em depilo les aixelles amb "cuxilla"! Crec qe desde qe vaig acabar 6è, i ara estic fent 2n d'ESO. El meu problema és que ara tothom es depila amb cera, poca gent ho fa amb "cuxilla" i estic preocupada. Desde que vaig trovar necessari depilar-me que ho faig amb "cuxilla", fins i tot al "xixi" ... Ara els pels m'estan sortint bastant ràpid i em preocupa, ja que faig natació i depilar-me cada dia no m'agrada. Si ara em depilés amb cera segurament els pels no em marxarien, com ho puc fer per deixar de fer-ho amb cuxilla? I hi ha alguna opció que ho pugui fer jo a casa?
Moltes gràcies!
Un petó!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Respecte al que comentes, segurament la millor opció és deixar-se céixer una mica el pèls de les aixelles, i utilitzar bandes de cera freda per depil.lar-te. Amb la cera els pèls es van debilitant i no surten tan forts com passa amb la fulla d'afaitar.
En canvi, amb els pèls del pubis és diferent, perquè aquesta zona és molt sensible i pots fer-te mal si no ho fas correctament. Et diria que també deixis créixer una mica els pèls d'aquesta part i vagis a una especialista per a que et depil.li i de pas t'expliqui com s'ha de fer a casa (en cas que les properes vegades ja no vulguis anar a un centre especialitzat).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat