no em sento bé
Hola, tinc 13 anys i em sento molt malament amb el meu cos. Em veig grassa encara que les meves amigues i familiars em diuen que estic molt bé. Crec que peso 57 kg i medeixo 1'65. Faig molt d'esport i menjo equilibradament (encara que m'encanta la xocolata), no sé el que fer per sentirme millor amb mi mateixa i aprimarme una mica. Moltes gràcies:)
Sara Bujalance

Hola Ana! Moltes gràcies a tu per confiar en mi i explicar-me la teva preocupació. Per l'alçada i el pes que tens no cal que aprimis res, estàs bé com estàs! El millor que pots fer per mantenir-te en un pes correcte com el que ja tens és menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com ja fas, així que pots estar tranquil·la. I menja xocolata! La xocolata la podem menjar tranquil·lament de tant en tant ( o cada dia si en menges poqueta), el que no és convenient és abusar-ne. El millor que pots fer per sentir-te millor amb tu mateixa és intentar valorar-te positivament, reflexiona sobre les teves virtuts, les coses que saps fer bé, la teva personalitat.... segur que tens moltes coses bones! només cal que aprenguis a veure-les!. Tot i així, l'adolescència pot ser una època difícil per tots els canvis que suposa, i és habitual trobar-se "extrany" amb el propi cos, et recomano que parlis de com et sents amb algú més gran que tu, que ja hagi passat per l'adolescència (els pares, un germà, tiet, professor...), de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!