Sra.
Hola, tinc un dubte. El meu novio em vol petar el cul, pero jo tinc por. No es que no vulgui, pero no se que hauria de fer. He de menjar aquest dia? He de prendre laxants? I com el dilat-ho abans?
Moltes Gracies :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Abans de tot, dir-te que els culs no "es peten", sinó que es pot fer penetració anal. De la manera que ho dius tu, sembla més greu o dolorós del que és...
Per tenir sexe anal cal tenir en compte que:
- s'ha d'utilitzar lubricant, ja que l'anus no té lubricació natural com la vagina
- es millor rentar-lo abans de penetrar, amb aigua n'hi ha prou
- es pot mejar durant el dia, és clar
- cal anar molt a poc a poc, introduint primer alguna cosa mé petita, com un dit
- el preservatiu és necessari igualment!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat