AMIGUES
Hola em dic judit.
Totes les meves amigues estan surtides o be desesperades per liar-se , tenir novio o coses aixi. Hi ha mi tambe m'agradaria tenir-ne la veritat pero la questior es que m-'agrdada un nen que es de l'insti hi ens mirem hi ens fem rialles timides intentem parlar hi amb una mirada hi rialla ens ho diem tot (ex:hi ha un nen petit que vol la pilotahi ell sap que ha mi m'agraden molt dons ell li deixa hi al inrreves jo se que ell vol una sonrisa i una mirada d'aquelles que enamoren o fer-mr felis) llavor quan estem ell hi jo parlan hi ens veuen dons comensen a mirar, ens tallem i despres diuen coses. que puc fer perque parin de fer aixo. A part tambe m'agradaria liarme amb ell pero el preblema es a on?
Gracies hi l'ajuda m'eniria molt be , set pot fer dificil respondre pero m'eniria de maravella. moltissimes gracies.
IESP

Hola Popcoirn!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que el problema és que la gent diu coses de vosaltres i us miren quan esteu junts. Bé, no podem negar que les persones som de per sí molt curioses, i algunes fins a tal punt que volen saber tot el que passa al voltant. Realment, el que diguin o com us mirin no us hauria d'importar si vosaltres us agradeu! Pensa que si parlen o miren, no és una cosa que pogueu controlar, però sí el fet de coneixer-vos més vosaltres dos.
I per tenir una mica més d'intimitat, heu pensat en quedar una tarda després de l'insti i anar a fer una volta junts? Podrieu estar més còmodes i parlar tranquil·lament oi?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat