M'agrades o ens agradem?
hola. El cas és que l'any passat em vaig enamorar d'un noi i encara ho estic. L'any passat anavam a la mateixa classe i no ens paravam de mirar però no ens parlavam.
A l'estiu li vaig dir hola pel whatsapp i nose perquè però em va bloquejar😭
En fi, aniré al grà, a l'actualitat.
Ara tinc 13 anys i faig 2n d'eso. Aquest any m'han canviat de classe i no vaig amb el noi que m'agrada... Però per altre banda ell i jo a l'hora del pati ens mirem molt, o pels passadissos també ens mirem molt.
El trobo molt a faltar! Resulta que hi ha una alternativa que coincidim els dos i nose si parlar-li. En el fons vull però em posso vermella de seguida i no ho puc evitar i apart no se que dir-li. Hola? Ell sap que m'agrada i em té bloquejada...segur que passa de mi!
Tinc una amiga que resulta que és la seva millor amiga i em diu que opina coses molt bones de mi, però jo no m'ho crec.
Ajudaa😍😍😍😍
Anissa Ouali

Hola Sensenom07!
Les interpretacions ens poden jugar molt males passades!! I per sortir de dubtes sempre recomanem poder parlar! Però sabem que a vegades és molt difícil i els nervis ens traeixen, però no hi ha altra manera de sortir de dubtes!
Sembla que hi ha un joc de mirades que dura molt de temps, podríem dir que a tots ens agrada el flirteig, però a vegades no és perquè vulguem res més (no et podem dir si a ell li passa això o no, ja que només ho pot dir ell).
Això del whatssap? Potser per mil motius o per cap!
Dius que ell sap que t'agrada, així que tu decideixes si vols seguir amb el joc de les mirades o parlar amb ell cara a cara (amb el risc que finalment ens trobem amb el NO, però sortiràs de dubtes). Sembla que teniu una amiga en comú, si no et veus amb cor de parlar amb ell pots demanar-li a aquesta amiga que t'ajudi, per exemple, que us presenti!
Sabem que fa cosa, i a vegades por a la resposta, però has de valorar que prefereixes!
Esperem haver-te ajudat una mica amb el dilema! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali