Tinc por
Adolescents!
L'altre dia vaig perdre la virginitat amb un noi, ho vam fer amb condó però igualment tinc por d'haver-me quedat embarassada. Jo em vull pendre la pastilla del dia després però tothom em diu que no i estic molt espantada
Anissa Ouali

Hola Marta! Com estàs?
Si has tingut relacions sexuals amb protecció no tens que esta espantada. Quan diem amb protecció vol dir, utilitzar correctament per exemple en el vostre cas, el preservatiu:
- Assegurar-nos que estigui en bon estat: no caducat ni haver-lo fet malbé al guardar-lo o obrir-lo
- Col•locar-lo correctament
- Veure que durant la relació sexual no s'hagi mogut
- Al treure'l, fer un nus/omplir-lo amb una mica d'aigua per veure que no s'hagi trencat
Si s'ha utilitzat protecció no tens que prendre’t la pastilla del dia després (has de tenir en compte que la pastilla s'ha de prendre com a màxim 72h després de la relació de risc).
Espero que la informació t’ajudi a treure’t la por, una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali