Tamany
Hola doncs que ja comenco a precuparme perque el meu penis es molt petit. Un condo normal em va gros es per que t'imaginis la mida. Nose si es normal. Tinc 16 anys. I avagades la gent se'n riu de mi. I també em precupa que si algun dia pasa algo amb alguna noia em digui que no per culpa d'aixo.
Anissa Ouali

Hola Point! Quan parlem de mides, no podem parlar de normalitat, ja que aquest creixement depèn de cadascú, i variar molt d’una persona a un altre. Si parlem de mitjanes a Catalunya és al voltant dels 13 cm, però no en nois de 13 anys, sinó en adults! En el cas del penis i testicles, és desenvolupant al llarg de la pubertat i van canviant. Generalment acceleren el seu creixement al voltant del 12 o 13 anys, i arriben a la seva maduresa 3 o 4 anys després. A l’adolescència, pot resultar molt difícil, però necessitem molta paciència, ja que al cos encara li queda molt per créixer, tant d'alçada/fortalesa com el penis i testicles. Tens 16 anys i el teu cos encara està canviant. Quan dius que una noia et dirà que no per això, has de saber que el plaer o gaudir en les relacions sexuals no és per la mida! Les zones sensibles, on hi ha més plaer en els genitals femenins, per exemple, estan per la part exterior (una d'aquestes zones és el clítoris). Espero haver-te ajudat amb la consulta! Una abraçada, Anissa Ouali, @AniOuali