GRAN PROBLEMA!
Hola,
Tinc 15 anys i un problema amb el penis...
Es que el meu gland sempre ha esta recobert per pell, el prepuci, i no es veu el gland, quan hem faig palles no noto plaer i no hem surt semen, no se si pot ser fimosis, he estat investigant...
Quan hem faig pajes i abaixo la pell cap a sota (nomes ho puc fer si no estic trempat) puc baixar la pell pero hem fa por baixarla fins que es vegi tot el gland (que quedi per sota) per si despres no la puc tornar a pujar.
Es molt important
Si us plau poseuvos amb contacte per correu on us podre enviar fotos a killercraft8yt@gmail.com
Moltes gracies
Anissa Ouali

Hola Josep_09!
No cal que ens enviïs fotos, nosaltres no podem fer un diagnòstic, ja que per saber si realment és fimosi o no, és necessari la valoració d'un professional mèdic, per exemple consultar amb el metge, o amb l'especialista que és l’andròleg (els graus de fimosi per determinar si és més o menys acusada, per determinar la possibilitat o no de poder baixar el prepuci, però és una cosa que només l'especialista pot determinar examinant aquesta zona).
Pel que dius, sembla que pugui ser fimosi, però no ho podem saber amb seguretat. Si fos el cas, pot ser que hi hagi d’haver una intervenció, l'operació de fimosi és molt comú. Segur que molts dels teus amics estan operats des que eren petits, però això forma part de la seva intimitat. De fet, hi ha cultures on tots els nois són operats, així que imagina't com d'habitual és aquesta intervenció!
És important que et fixis si notes certa molèstia en baixar o dolor en la masturbació. Però en tot cas, l'ideal com hem dit és fer una visita al metge!
Gràcies per la teva consulta! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali