Amors complicats😭
Hola,
Tinc un problema... A la meva classe tots els tios son hiperfeos menys un, i i an moltes ties q li van al darrere. Jo fins ara ajudava a dos amigues a agradar-li i tal, però fa uns dies em va començar a molar a mi... Li vaig dir a l'amiga q li mola q li tinc molta confiança, però a l'altra no. Avui em ve aquesta altra q no sap q a mi També magrada i em diu q te enveja de mi perq creu q jo li molu al nen...😋 x mi perfecte, però esqe em preocupa tenir algo amb ell pq les meves amigues crec q so perdrien molt malament... Ajudeume sisplau¡ q e de fer¿😓
IESP

Hola Laieta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs la situació no és fàcil, ja que quan entren en conflicte les amistats i l'amor... pot acabar malament!
El millor per evitar-ho és ser sincers en tot moment, així no ens poden dir que hem ocultat coses o que hem traicionat a ningú.
A part, pensa que tampoc sabeu què sent aquest noi ni per qui! Tot són suposicions... Fins que ell no digui qui li agrada, no podeu estar segures.
I pel que dius dels nois... no em crec que només hi hagi aquest noi que valgui la pena! Potser és el més guapo, però això no vol dir que sigui l'únic interessant i divertit :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat