Panxa
Hola, doncs mira que jo faig molt esport ja que faig gimnastica,menjo sà pero tot i aixi tinc una miqueta de panxa, que les meves companyes del gimnas no tenen, i fa temps que intento treure-la però no puc no se no s'envà.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola Lau1999! Si menges bé i fas esport no cal que facis res més, ja ho estàs fent tot bé! Recorda que el pes i la forma del cos depenen també d'un factor genètic que no podem canviar, la "constitució", per això sempre insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses que no podem canviar, com la constitució. De totes maneres, estàs en edat de creixement, i el teu cos encara ha de madurar i ha d'anar prenent formes, així que tingues paciència, a la teva edat és habitual que hi hagi noies amb la cintura fina i les caderes amples perquè ja s'han desenvolupat i d'altres que encara tenen la cintura més ampla, més típica de nens petits. Poc a poc el teu cos anirà madurant. Per una altra banda, no et comparis amb ningú! Cadascú és únic i diferent i ens hem d'estimar tal com som, no et comparis! Molts petons!!