URGENTIIIIIIIISSIM
Hola, tenc 12 anys i estic embarasada desde fa tres mesos no se com explicarli a mu mare i ja sem comensa a notar la panxa, jo no creia que m'hi pugues quedar mai perque sempre ho havia fet per darrera pero volia provar ja que era una nit de festa, vaig fer-ho amb mes d'un i ara no se qui es el pare necessit ajuda de que fer!!!!
no es una broma, necessito consells i ajuda
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Per com està plantejada la pregunta, sí que sembla una broma.
Una persona de 12 anys viu la sexualitat d'una manera diferent a la que descrius.
Un embaràs no desitjat és una cposa molt sèria, ja que la decisió que s'ha de prendre és molt difícil. A més, cada familia reacciona d'una manera diferent, i n'hi ha que s'enfaden molt amb la filla (o el fill que ha embarassat a la noia), quan en realitat el que més necessita és suport emocional.
Si us plau, aprofita el web per preguntar alguna cosa que de veritat t'importi i vulguis saber, d'acord? Per això estem al consultori!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat