sexe sense parar
Eiii holaa! (sóc noia, 13 anys)
La meva consulta és...
Simplement que no paro de pensar en tenir sexe! És normal?
Sempre tinc fantasíes tant amb nois com amb noies i em posen molt, sobretot les que tracten amb noies. Em masturbo molt freqüentment (a vegades 3 cops al dia). No penso en naltre cosa! I sempre tinc unes ganes bestials de fer-ho encara que sóc verge. És normal??
També volia preguntar una cosa, un dubte:
Quan a vegades amb les amigues parlem de sexe, ens preguntem entre nosaltres si ens masturbem. Jo quan em masturbo faig el següent: Em quedo en roba interior i m'estiro en el sofà, agafo un coixí i mel poso a sota de la vagina i em començo a moure molt ràpid i amb intensitat fins que arribo a l'orgasme. I cada nit al llit faig el mateix però amb el coixí de dormir. La pregunta és: Això és masturbar-se? Esque jo no noto gens de plaer fregant-me el clítoris amb els dits, i a vegades quan faig dits em dona plaer però no hi arribo.
Moltes gràcies, feu un molt bon treball ja que resoleu molts dubtes que fa vergonya de preguntar als pares!! Petoooons!!
IESP

Hola Alba!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et responc:
1. Sí que és natural que el sexe hagi passat a ocupar un gran espai dins del teu cap. No és res dolent això, però intenta que no t'afecti en el dia a dia... És a dir, hi ha temps per tot! Ah, i que pensis en sexe no vol dir que ja hagis de tenir relacions sexuals, això pot venir més endavant.
2. Sí, mastubar-se vol dir estimular els propis genitals, ja sigui amb les mans o amb un coixí. Cada persona troba la manera com li agrada més, i tu has descobert la teva i ja està bé així :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat