Sexe primera vegada
Hola bones,
Aquest cap de setmana igual ho faig per primera vegada i no se, m'agradaria que em donessiu alguns consells. Quants preservatius porto?, Com em comporto? Postures... A part no se que em passa fa uns dies. Abans em masturbava molt sovint i ara no en tinc ganes, no se que em passa, potser es per això.
Gràcies
IESP

Hola Riki!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Una cosa, si tans nervis et suposa, vols dir que és el moment?
Si creus que sí, has de tenir en compte que:
- Porta una caixeta de preservatius, d'aquelles de 6, així estàs més que tranquil!
- Les postures les anireu pensant vosaltres, i amb la pràctica veuràs quines t'agraden més i quines no tant.
- Pel que fa a l'actitud, sigues el més natural possible! El pitjor és voler mostrar-se d'una forma irreal, o pretendre saber més del que se sap... No hi ha res dolent en no saber, ja que a tenir sexe també s'apren! Mentre tinguis sentit de l'humor i confiança amb aquella persona, tot serà més fàcil... No és un examen, només us esteu divertint! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat