Lio mentaal ajudaa
Mireu el cas es que fa dos estius un noi em va demanar lio i jo en tenia moltes ganes perk m'agradava molt pero el cas es que no ens vam liar al final. Aquest estiu no hem quedat tant com l'estiu passat però la ultima setmana ens vam veure una nit. Em va obrir per wats i despres d'un rato parlant em va dir que si seguia en peu lo del estiu passat (el lio). No sabia que fer perk ja no m'agradava tant com l'estiu passat i com que només m'havia liat una vegada pues em feia corte de feru malament. Les meves amigues em deien que em lies amb ell perk era el tio mes bo i tal. Total que alfinal li vaig dir que no perk no u veia normal que no em digues res a la cara ni m'intentes tirar la canya en persona... Ara al comensar el insti un altre cop m'arrepenteixo de haverli dit que no perk m'he donat conte que era molt bona opció i tal. Estic molt depresiva i no hi ha res que m'animi perk no el veuré fins l'estiu que ve, i com que em va dir que potser ell ja tindria novia l'estiu que ve em sento encara més malament. Necessito que em doneu consell siusplau.
Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Primer de tot, et diria que no et culpabilitzis tant a tu mateixa: vas prendre la decisió que volies en AQUELL MOMENT. Si t'haguessis liat amb ell sense realment voler-ho, ara et sentiries pitjor encara!
A més, té lògica el que dius, ja que és raro que algú ens demani lio només per whatsapp o xat, però després a la cara res... Això no genera gaire confiança!
Pel que fa a l'estiu que ve, et diria que no t'anticipis, no saps que passarà! Potser no té novia, o potser ets tu qui estàs enamorada d'algú i amb parella...! Queden molts mesos i l'amor és imprevisible ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat