Infeccio?
L'altre dia estaba amb el meu novio a casa i m'estaba fent dits, de cop em va començar a sortir molt flux vaginal, molt més de lo normal, aixó em va semblar extrany i em va tallar el rotllo així que ho vam deixar estar i vaig anar a rentar-me, a la nit vaig estar llegint i possaba que si era flux normal no passaba res, pero que si era més espes i feia mala olor podria ser una infeccio, i justament avui m'ha baixat mes espes, com color crema i feia mala olor, podria ser una infeccio o alguna cosa mes greu? He d'anar al ginecoleg? Si es així, puc anar sense els pares? més que res perque ells no saben que he fet preliminars i que ja hem fet l'amor i no vll que ho sapiguin, i suposo que al ginecoleg m'ho preguntaran... Que puc fer?
Gracies
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Sí el fluxe és diferent a l'habitual i fa mala olor, sí que és bona idea anar al metge per preguntar-ho!
No cal que vagis amb els pares, ja que tens edat per anar al ginecòleg del teu CAP (normalment, a cada poble, hi ha una tarda jove!).
De totes maneres, et diria que aprofitis per parlar amb algun dels teus pares, amb qui tinguis més confiança, ja que va molt bé que ens puguin ajudar en casos així! És la teva intimitat, i no cal que donis explicacions de tot, però potser t'ajudaria poder-ne parlar una mica, no creus? Tu decideixes :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat