Retràs...
Hola, fa uns dies que no em ve la regla .
He mantigut relacions amb preservatiu i després de cada relació els hem comprovat per a que cap estes trencat , el cas es que fa 2-3 dies que m'habia de baixar la regla i no em ve , al principi em vaig preucupar de un possible embarás però després doncs vaig posarme apensar i no es un embarás .
M'agradaria saber a que es degut aquest retrás ja que la meva regla es regular i si te alguna cosa a veure amb el fet de tenir relacions sexuals
Gracies 😘
Anissa Ouali

Hola 1810AM!
És importantíssim el que has dit! A més de col·locar i utilitzar correctament el preservatiu, s'ha de comprovar que no s'hagi trencat, fent un nus o omplint-lo amb una mica d'aigua.
El fet que la menstruació s'hagi endarrerit no té a veure amb què tinguis relacions sexuals (a menys que hi hagi relacions de risc). Però sí que l'angoixa (per exemple, haver tingut relacions sexuals i pensar que pot haver-hi algun risc), els nervis, canvis d'hàbits, etc. poden fer que la regla s'endarrereixi.
T'ha passat alguna d'aquestes situacions?
Espero que ja hagi vingut la regla i si no ha vingut, l'ideal com sempre diem, és fer una vista al metge i veure que no passi res!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali