Després del orgasme
Hola,
primer, gràcies per contestar la meva qüestió.
Bé, doncs jo quan em masturbo (només em toco el clítoris) quan acabo l'orgasme doncs em comença a fer mal/molestar-me el clítoris i llavors m'he d'aturar de cop.
És normal? O sigui que després del orgasme sentis molèsties i tal?
Petons i gràcies, moltíssimes gràcies.
Anissa Ouali

Hola EdLis!
Gràcies a tu per la teva consulta! I per cert, molt interessant!
El clítoris és una de les zones amb més sensibilitat del cos i genitals femenins. Al tenir tantes terminacions nervioses és molt sensible a qualsevol contacte, fent que pugui resultar tan excitant. Quan s'estimula i arribar s'arriba a l'orgasme, el clítoris es queda tan i tan sensible que és pot sentir certa molèstia-mal en continuar tocant-lo.
Així que no és gens estrany el que et passa. Un cop arribis aquest punt, intenta no acaronar-lo amb molta intensitat i anar reduint de mica en mica les carícies en el clítoris, per exemple!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali