No vull ser així.
Hola, bueno tinc 14 anys l'any que be al juny en fare els 15, peso 46kG i medeixo 1'64m, no es un pes compensat per lo alta que soc, i m'agradaria engreixar més, faig tots els apets necessaris i menjo relativament bé, ni molt i gens i m'agradaria arrivar als 50 kg que crec que seria mes normal amb lo alta que soc. Menjo de tot: Dolsos, Pà, llet, ferro... Fins i tot va haver-hi un temps que hem van comprar pastilles vitaminiques amb Vitamina B i nutrients pro res... M'agradaria engreixar de cames jo se que estic prima i vull engreixar, que faig? Gràcies.
Sara Bujalance

Hola Xèni! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte i créixer bé és menjar de tot, equilibrat i fer esport. A part d'això no cal que facis res més. Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic que no podem canviar, és allò que sovint anomenem "constitució". Pel que dius, la teva constitució és de ser prima, per tant, trobaràs que engreixar et costa bastant tot i menjar correctament, per això insistim tant en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses, com la constitució, que no les podem canviar. De totes maneres, no t'obsessionis, encara estàs creixent i el teu cos ha de madurar, el més probable és que a mida que vagis desenvolupant-te, el teu cos vagi prenent "formes" i engreixis una mica. Molts petons!!