Ajuda!!
Fa uns dies vaig començar a sortir amb un noi però la veritat és que no estic còmoda amb ell sent més que amics i el vull deixar però no sé ni quan ni com... Ajuda'm sisplau!!!!!
IESP

Hola Mireia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Responent a la teva pregunta et diria que siguis sincera, primer de tot amb tu mateixa, i després amb aquest noi. Si has vist que no et sents còmode i que no vols ser "més que amics" amb ell, fes-li saber, sobretot per ser sincera amb tu mateixa. Pots dir-li que et dona la sensació que no us acabeu d'entendre i que prefereixes que sigueu amics i prou.
Quan comencem una relació o comencem amb el que podria arribar a ser una relació hem de valorar sobretot el fet de sentir-nos còmodes quan estem amb aquella persona, pel que comentes, tu no t'hi sents, per tant, potser com amics us enteneu millor! Espero haver-te ajudat.
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico