Suficient esport? 2
Hola!
Jo ja et vaig fer una consulta anteriorment, diguent que pesava 68 i media 1,67. El cas és que he anat al pediatre i he confirmat les dades (perquè em tocava revisió). Peso 71,5 kg. i medeixo 1.65. Ara et torno a fer la pregunta, faig suficient esport?
Sara Bujalance

Hola! Sí, recordo la teva consulta. Si continues fent el que em vas dir, 2 hores d'educació física a l'escola i 1.30 de ball, la resposta es que sí, fas suficient esport. De totes maneres, com més esport en fem molt millor, 3 hores és el mínim recomanat, si en fas més genial, així que si tot i que ja en fas prou, et ve de gust fer-ne més, fes-ho tranquil.lament. Si en lloc de fer esport 3.30 hores, en fas 5 a la setmana, per exemple, molt millor. De totes maneres no t'obsessionis, com més en facis millor però que no es converteixi en una obsessió, ok? Molts petons!!