embrasada...?
Hola! tinc un dubte i fa unes setmanes que estic bastant preocupada, jo i el meu novio sempre ho em fet amb condó (tot i que fa dos anys que tinc la regla mai ha set regular), fa uns dies va insistir en fer-ho sense va entrar-la un cop sense protecció però despres el vaig apartar (era al principi, per tant no s'havia corregut) però clar, a vegades els hi surt un líquid avans de comensar i estic preocupada perquè jo normalment no faig gaire pipi i ara en faig uns 10 cops al dia i no sé, estic preocupada... no faig més que menjar-me el cap.. Fer més pipi de l'ho normal es simptoma de embaras? si em poguéssis ajudar... moltes gràcies!
IESP

Hola Kajsdndubtes!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, fer més pipí no seria símptoma d'estar embarassada (més aviat les nàusees). Però sí que pot ser símptoma d'estar molt nerviosa, que segurament és el que t'està passant.
Com veus, és importantíssim utilitzar sempre el preservatiu, ja que sinó ens estem menjant el cap constantment, oi? Recorda que tens tot el dret a decidir com vols tenir una relació sexual, de manera que si tu vols utilizar preservatiu (perquè això et genera més tranquil.litat i gaudeixes més), el teu novio ho ha de respectar. Sinó, quin sentit té mantenir relacions i estar preocupada alhora?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat