Problemes a l'hora de la veritat
Es la primera vegada que escric aqui, no se si aixo queda en anonim, pero m'agradaria que si.
Doncs jo tinc novio desde fa 2 anys, i ja fa 2 mesos que quan arriba el moment de fer-ho, esta empalmat, pero es possar-se el preservatiu i.... cap a baix. Hem probat diverses opcions, possar-se'l jo, aixecarla de nou... pero en quan se'l posa, baixa.
Ja no se que fer... No se que pensar...
Anissa Ouali

Hola Pitufina1996! Les respostes són anònimes, ja que mai es veurà el teu nom real ni res, només l'usuari que hagis posat. Però per poder-les llegir les validem i queden publicades a la llista del consultori (si no ho fem així, no podries llegir la resposta).
La situació que ens expliques no és gens estranya, ja que li passa a moltes persones. A vegades, en el moment d'utilitzar el preservatiu pot significar moltes coses (és el moment de la penetració, que passa si torna a passar el mateix, no podré...) aquests pensaments atabalen, angoixen i "pum" torna a passar. De qui és la culpa? Del nostre cap que no deixa d'enviar ordres, però alhora heu de saber que el cap és l'òrgan sexual més important i s'ha de cuidar.
Primer de tot, seria important que ho poguéssiu parlar entre vosaltres, que ell et pugui explicar si es sent molt atabalat, nerviós... Una estratègia que pot utilitzar és posar-se el preservatiu quan ell es masturbi sol per exemple, així podrà familiaritzar-se amb la sensació. Podeu fer després el mateix junts, però no per la penetració, per jugar i no sentir que arriba un altre cop el moment del preservatiu i estigueu els dos tan pendents i atabalats!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali
www.consultajove.cat